Page 39 - Olimpiyat_Dunyasi

Basic HTML Version

hiçbir şey olmasın diye
Sıkıntımı anlatacak tek bir
abim var Emrah
Derdimi anlatacak tek bir
ablam var Senem
Çok sevdim sizi yeter ki siz
inanın hocam
Sonuç
Cumartesi ve Pazar günle-
ri, ÜSO ailesinin bir parçası
olarak canı gönülden uğraş
veren bu gençler için söy-
lenecek sözün, edilecek il-
tifatın ve değerin herhangi
bir ölçütü yoktur. Spor yolu
ile çocukları, gençleri ve ai-
lelerini eğitip, rekabet içeri-
sinde paylaşmayı öğreterek
Olimpizm ruhunu kazandır-
mayı kendisine amaç edinmiş
bu proje, yıllardır sevgi saygı
ortamında daha da güzel so-
nuçlar ortaya çıkarmaktadır.
Ve unutulmamalıdır ki; birbi-
rini seven insanlar için en-
geller tatlı bir tebessümden
ibarettir.
the end of the season where
our children have so much fun
and find happiness. With our
children and our coaches, we
are a big family, loving each
other for whatever we are. I
hope that hand in hand we
shall continue the same way,
for many more years to come.”
A special poem by a FSS
student
FSS coaches inseminate love
and trust into the hearts and
sports values and fair play
into the minds as they shape
those little bodies through
sports. Every word our coach-
es say and every move they
teach means so much for our
children. Not only the moves
taught during the trainings, but
also the family environment
maintained, prepare them for
life. The poem below, writ-
ten by an FSS student Gökhan
Dursunlar, depicts how much
the family atmosphere and the
sense of belonging is adopted.
ÜSO öğrencisinden özel
bir şiir
ÜSO antrenörlerimiz o küçü-
cük bedenleri spor ile şekil-
lendirirken, gönüllere sev-
gi, güven, zihinlere spor ter-
biyesi ve fair play ruhunu aşı-
lar. Çocuklarımız için antre-
nörlerimizin söylediği her ke-
limenin, öğrettikleri her hare-
ketin çok ayrı bir değeri vardır.
Sadece antrenmanlarda gös-
terilen hareketler değil, ÜSO
okullarında sağlanan aile or-
tamı da onları bir anlamda
hayata hazırlar. ÜSO öğrenci-
lerinden Gökhan Dursunlar’ın
antrenörüne yazdığı aşağıdaki
şiir, aile ortamının ve aidiyet
duygusunun ne kadar benim-
sendiğini gösteriyor.
Hocam
Sizin yeriniz bende çok
büyük inan
İnan ki bana bıraktırdınız
kötü huylarımı
Hepsini siz
unutturdunuz hocam
Adeta bağladınız bizleri
kendinize yeter ki siz
inanın hocam
Hayatın güzelliğine, yaşama
ve mutluluğa, doğru yola
Bizi siz saptırdınız bu
yollara, alıştırdınız
bu hayata
İnanın ki hepsini siz
başardınız hocam
Herkes ablasının, abisinin
kendilerini nasıl sayıp
sevdiğini anlatırdı
Benim anlatacak inan
kimsem yoktu hocam
Şimdi siz varsınız, yeter ki
siz inanın
İnanın hepsini siz yaşattınız
bana hocam
Hepsini anlatırım dağlara,
yıldızlara, arkadaşlarıma
Hep dua ederim Allah’a size
My teacher
You mean so much to me,
believe,
You made me drop my
bad habits
You alone made me forget
them, believe,
You enthralled us, just
you believe.
The beauty of living, joy
and righteousness
You led us to such paths,
Accustomed us to this life
You did, my teacher, believe.
Everyone telling about
their siblings,
How they loved and
respected them,
I had no one to tell to,
Now, you are. Just you believe.
You alone made me live all
those, believe.
Now I tell it all,
To the mountains, to the
stars, to friends
And hope to God for
your wellbeing.
I have a brother to tell to,
Emrah,
I have a sister to tell to,
Senem,
How I loved you,
My teacher,
Just you believe.
Sequel
There is no limit to what can one
say about, compliments to make
and value these children, whole-
heartedly toiling as a part of the
FSS family, every Saturday and
Sunday. This Project; educating
the children and their families
through sports, teaching them
to share within competition, in-
oculating the Olympic spir-
it within an atmosphere of love
and respect, has been produc-
ing better and better results for
so many years. One should nev-
er forget that, disability is noth-
ing but a sweet smile among
people who love each other.
OlympicWorld
37